Nemokamas siuntimas Lietuvoje nuo 50€

 

DUK

Užsakymas:

Ar yra nustatyta mažiausia užsakymo suma?

Ne, minimalios užsakymo sumos nėra.

Ar galima pirkti įmonės vardu?

Taip. Norėdami įsigyti prekes įmonės vardu ir gauti sąskaitą faktūrą, pildydami pirkėjo duomenis, pažymėkite, jog perkate juridinio asmens vardu. Tuomet galėsite suvesti įmonės rekvizitus.

Ar galima papildyti savo užsakymą?

Savo užsakymą galite papildyti ar koreguoti iki apmokėjimo atlikimo. Jei jau patvirtinote apmokėjimą – užsakymo keisti nebegalite.

Ar galima atšaukti jau apmokėtą užsakymą?

Taip. Dėl užsakymo atšaukimo kreipkitės telefonu: +370 672 80020 darbo dienomis 9-18 val. arba el. paštu: [email protected].

Ar galima pakeisti jau apmokėto užsakymo pristatytmo adresą?

Norėdami pakeisti pristatymo adresą, nedelsdami kreipkitės telefonu: +370 672 80020 darbo dienomis 9-18 val. arba el. paštu: [email protected] ir nurodykite užsakymo numerį bei informaciją, kurią norite pakeisti.

Apmokėjimas:

Kaip galima atsiskaityti už pirkinius?

Už pirkinius galite atsiskaityti naudodami elektroninę bankininkystę, PAYPAL arba debetinę / kreditinę kortelę.

Ar galima atsiskaityti grynaisiais pinigais arba kortele atsiimant prekes?

Ne. Šiuo metu galimybės atsiskaityti grynaisiais pinigais arba kortele atsiimant prekes nėra.

Pristatymas:

Kur pristatote prekes?

Prekes pristatome visoje Lietuvoje*, Europos Sąjungoje bei šiose šalyse: Islandija, Jungtiniai Arabų Emyratai, Jungtinė Karalystė (JK), Jungtinės Amerikos Valstijos (JAV), Kanada, Norvegija, Šveicarija.

*Dėl prekių pristatymo į Kuršių Neriją reikia tartis individualiai.

Pristatymo būdai

Užsakymo eigoje galite pasirinkti pristatymą Jūsų nurodytu adresu (Lietuvoje siunčiame su DPD, užsienyje – su Lietuvos paštu) arba atsiėmimą Omniva terminale bei DPD siuntų taške.

Kur rasti Omniva terminalų ir DPD Lietuva atsiėmimo taškų sąrašus?

Pasirinkti norimą terminalą ar prekių atsiėmimo tašką galėsite pasirinkdami pristatymo būdą. Taip pat, sąrašus galite matyti ir čia: Omniva terminalų adresai, DPD siuntų taškai.

Pristatymo kainos

Lietuvoje: prekių atsiėmimas Omniva terminale arba DPD siuntų taške – 3.00 eur, prekių pristatymas Jūsų nurodytu adresu Lietuvoje – 5.50 eur.

Užsienyje: prekių atsiėmimas Omniva terminale – nuo 5.00 eur, prekių pristatymas Jūsų nurodytu adresu užsienyje – nuo 8.00 eur.

Nemokamas pristatymas

Prekes Jums pristatysime nemokamai, jei Jūsų pirkinių suma bus lygi arba didesnė už 50.00 eur.

Nemokamas atsiėmimas

Užsakytas prekes nemokamai galite atsiimti UAB „Skoningai dienai“ sandėlyje sutartu laiku. Pristatymo lange pasirinkite “Nemokamas prekių atsiėmimas Trakuose” ir mes su Jumis susisieksime ir suderinsime atsiėmimo laiką. UAB „Skoningai dienai“ sandėlyje mažmeninė prekyba nėra vykdoma – išduodamos tik internetu užsakytos prekės.

Taip pat prekes galite atsiimti Chai Chai prekybinėje salelėje Vilniuje: PC Outlet Park, adresu: Verkių g. 31C.

Pristatymo terminai

Prekės Lietuvoje pristatomos per 2-5 darbo dienas, užsienyje per 3-10 darbo dienų. Šventiniu laikotarpiu prekes išsiunčiame per 1-3 d. Pristatymo terminas skaičiuojamas nuo siuntos paėmimo dienos. Kurioje vietoje yra Jūsų siunta, visada galite pasitikrinti pagal kurjerių siuntos numerį DPD puslapyje arba Omniva tinklapyje, skiltyje „Siunta“. Kai Jūsų siunta bus pristatyta į DPD Pickup siuntų tašką ar Omniva terminalą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu. Prekes iš DPD Pickup siuntų taško ar Omniva terminalo galite atsiimti per 7 kalendorines dienas. Užsakytų prekių neatsiėmus per šį laikotarpį, jos bus grąžintos pardavėjui.

Grąžinimas:

Kaip elgtis jei gautos prekės nekokybiškos?

Jei gavote pažeistas ar nekokybiškas prekes, prašome ne vėliau kaip per 7 dienas nuo prekių pristatymo arba atsiėmimo laiko mus informuoti telefonu: +370 672 80020 darbo dienomis 9-18 val. arba el. paštu: [email protected], atsiunčiant nekokybiško produkto nuotrauką ir tiksliai išdėstant situaciją.

Kaip elgtis jei gauta siuntos pakuotė pažeista?

Pristatymas į namus: Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

Pristatymas į DPD terminalą arba siuntų tašką: Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:

• su DPD Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą.

• Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 5 210 67 77 (jei siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų terminalo).

Pristatymas į Omniva terminalą: Gavus pažeistą ar sugadintą siuntą, nufotografuokite siuntos pakuotę, siuntos turinį, turinio pažeidimus, siuntos kodą. Jei siuntą gavote paštomatu, esant galimybei nufotografuokite anksčiau įvardintus objektus prie paštomato. Informuokite siuntėją apie įvykį bei pateikite aprašą per 5 darbo dienas nuo siuntos pristatymo. Siuntos siuntėjas, gavęs skundą iš gavėjo, kreipiasi el. paštu [email protected] persiųsdamas gautą medžiagą iš gavėjo. Toliau situaciją sprendžiame kartu su siuntėju.

Ar galiu grąžinti prekes?

Vadovaujantis grąžinimo taisyklėmis, kurios yra nustatytos šioje el. parduotuvėje, galite grąžinti tik nekokybiškas prekes.

Nerandate ieškomo atsakymo?

Kreipkitės el. paštu: [email protected] arba skambinkite telefonu: +370 672 80020 darbo dienomis 9-18 val.

Mokėjimai atliekami:
Swedbank
SEB
Luminor | DNB
Luminor | Nordea
SB
Citadele
Paysera
Prekės kelionė su:
DPD
Omniva